کد خبر : ۲۲۰۵۶۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ ساعت ۱۶:۳۸

دادستان دزفول عنوان کرد:
کمک نقدی 129 میلیون تومانی انجمن حمایت از زندانیان دزفول در سال 1394 به زندانیان / انجمن خیرین حوزه امنیت تاسیس می شود

مجموعه کمک های نقدی جمع آوری شده در سال 1394 توسط انجمن حمایت از زندانیان دزفول 129 میلیون و 425 هزار و ۵۰۰ تومان است.

 کمک نقدی 129 میلیون تومانی انجمن حمایت از زندانیان دزفول در سال 1394 به زندانیان / انجمن خیرین حوزه امنیت تاسیس می شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز( دز ان ان)، احمد قهرمانی ظهر امروز چهارشنبه در مجمع عمومی خیرین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول که در محل دادگستری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان دزفول یک انجمن کاملا مردمی و غیرانتفاعی است که هیچ تکیه ای به نهادهای دولتی ندارد و دوام و بقای آن نیز به لطف خيريني بستگی دارد که همیشه در هر شرایطی کمک های خود را دریغ نکرده اند.

وی افزود: طبق ماده 11 اساسنامه انجمن حمایت اززندانيان، این جلسه مجمع عمومی هر ساله در اواخر اردیبهشت ماه باید تشکیل شود اما امسال براساس شیوه نامه ای که از کشور تدوین شده اعلام کردند که این جلسه در پنجم خرداد و همزمان با سالروز جشن ملی حمایت از خانواده زندانیان (نسیم مهر) برگزار شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با بیان اینکه این مجمع عمومی سه هدف را دنبال می کند، تصریح کرد: هدف اصلی استماع گزارش عملکرد سالانه انجمن و سپس انتخاب بازرس برای سال جدید و درپایان بیان پيشنهادات و تقویت اقدامات انجمن است.

قهرمانی بابیان اینکه خيرين انجمن حمایت از زندانیان دزفول همواره باعث سربلندی مسئولان و شادی مردم این شهرستان شده اند، افزود: در شرایط اقتصادی که بسیاری از خانواده ها دچار مشکل هستند حتی مبالغ کم نیز،می تواند موجب کمک های بزرگی به این خانواده ها شود.

وی مجموعه کمک های نقدی جمع آوری شده در سال 94 توسط انجمن حمایت از زندانیان دزفول را 129 میلیون و 425 هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: ازاین میزان، 26 میلیون تومان به خانواده زندانیان، 8 میلیون و 850 هزار تومان به زندانیان جرائم غیرعمد، 4 میلیون به مجموعه زندان و 90 میلیون تومان نیز به مراکز تأمینی ستاد ديه برای رهاسازی زندانیان جرائم غیرعمد داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول همچنین میزان کمک های نقدی مردم عادی به این انجمن در سال گذشته را نیز بیش از 17 میلیون تومان عنوان کرد.

قهرمانی در ادامه از تلاش براي تشکیل مجمع خیرین حوزه امنیت در دزفول خبرداد و گفت: پیشنهاد تاسیس این انجمن به ما داده شده و تعدادی از خیرین شهرستان نیز اعلام آمادگی کرده اند تا با تشکیل این انجمن بتوانیم از کمک های خیرین شهرستان درراستای تقویت امنیت به ویژه تجهیز و تکمیل دوربین های مداربسته سطح شهر قدم برداریم.

به گزارش دز ان ان، دراین جلسه محمد شهروز و احمدعلی جمشیدی به صورت مجدد برای یک سال دیگر به عنوان بازرسان انجمن حمایت از زندانیان دزفول تعیین شدند و کمک های نقدی خیرین حاضر در این جلسه نیز جمع آوری شد.

دراین جلسه رئیس دادگستری و دادستانی اندیمشک، رئیس دادگاه الوارگرمسيري و رئیس دادگاه شاوور نیز حضور داشتند.

برچسب ها: دادستان دزفول احمد قهرمانی دادگستری دزفول انجمن حمایت از زندانیان